Jak wybrać dobry serwis Xiaomi?

0
220
Naprawa telefonów Xioami

Każdy zapewne chociaż raz słyszał o chińskiej firmie Xiaomi, która swoją popularność zyskała w dużej mierze dzięki produkowanym przez siebie smartfonom. Oprócz telefonów Xiaomi tworzy również inteligentne opaski, zegarki czy chociażby oprogramowanie. Jednak to telefony są wizytówką firmy. Dlaczego tak jest? Powód jest prosty – większość smartfonów Xiaomi łączy jakość z niezwykle przystępną ceną.

Dobre wykonanie czasami jednak nie wystarcza i nawet najlepsze jakościowo urządzenia zostają uszkodzone. Jeśli nasz sprzęt posiada gwarancję, można ją wykorzystać i spróbować oddać telefon. Czasami jednak z różnych względów jest to niemożliwe. W takiej sytuacji mamy dwa wyjścia – kupić nowe urządzenie lub oddać uszkodzone do naprawy w serwisie. Jak wybrać odpowiedni serwis Xiaomi? Czym się kierować dokonując tego wyboru?

Czy używane w trakcie napraw części są oryginalne?

Jest to bardzo istotne pytanie. Nieoryginalne części są zazwyczaj bardzo słabe jakościowo i używanie ich do napraw nie jest zbyt dobrym pomysłem, ponieważ późniejsze korzystanie z takiego sprzętu będzie uciążliwe, a samo urządzenie może się ponownie zepsuć, tylko tym razem znacznie szybciej. Oczywiście, jak we wszystkim tutaj też są wyjątki i zdarzają się tańsze niż oryginały zamienniki, które są bardzo dobre jakościowo.

Zawsze warto zadać to pytanie, żeby później nie zostać rozczarowanym.

Czy serwis Xiaomi daje gwarancję na swoje usługi?

Jest to kolejna bardzo istotna kwestia. Dobry serwis, który jest uczciwy i pewny swoich usług zawsze daje na nie gwarancję. Firma, która nie o nich nie wspomina, prawdopodobnie używa tanich elementów, które mają tylko ładnie wyglądać.

Korzystając z usług serwisu telefonów, który nie daje gwarancji, ryzykuje się wyrzucenie swoich pieniędzy w błoto. Dlatego taka firma najprawdopodobniej nie jest zbyt dobrym wyborem i warto zainwestować więcej czasu w znalezienie lepszego odpowiednika.

Co jeszcze warto sprawdzić?

Warto sprawdzić opinie wcześniejszych klientów na temat usług wykonywanych przez dany serwis. Da nam to jasne informacje zarówno o mocnych jak i słabych stronach firmy.

Dodatkowo można zadać pytanie odnośnie czasu jaki zajmie naprawa uszkodzonego urządzenia. Odpowiedzią, jaką chcemy usłyszeć, są widełki czasowe. Dlaczego? Ponieważ odpowiedzialny serwis wie, że nie można określić jasnej długości czasu jaki zajmie naprawa. Zawsze bowiem z różnych przyczyn naprawa może się wydłużyć.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here